PÅSKEGODIS

God påsketirsdag dere ♥ Nå som det er påskeferien påskefrokost, påskeegg, påskegodt og annen påskehygge med. Jeg har tidligere laget et innlegg med tips til påskefrokosten og hvordan du farger eggene dine. I dag tenkte jeg å gi dere inspirasjon til påskegodis. Selv nyter jeg påskeegget mitt som er fullt av vanlig godis, sjokolade og annet snop, men jeg slår også til med noen sunnere varianter i løpet av påskeuken. Her er noen av mine favoritter til påskegodis.

Smash proteinkuler
Salt og søtt på en gang!
Cookie dough kuler
Disse er de beste.
Bounty
Hjemmelaget bonty er både enkelt og godt.
Marsipanegg
Disse er proteinrike og gode. 

Salte og cruncy karameller
Deilige karameller med søtt og salt.
Karameller
Vanlige karameller laget på fløte eller vikingmelk.
Brownie babies
Seige sjokoladetrøfler.
Hjemmelaget daim
Karamell og sjokolade. Mmmm..
Super enkle proteinrike sjokoladeboller
Disse lager du på en – to – tre, og de forsvinner like fort!

Påskecupcakes
Proteinrike muffins toppet med appelsinglasur.
Appelsindessert
Appesinfromasj toppet med appelsingele.
Suksessterte
En favoritt til påske eller andre høytider.
Vaniljemuffins
Saftige vaniljemuffins toppet med gul glasur.
Snurrer med brunost
Gjærbakst er alltid en favoritt. Snurrer med brunost er super godt! Eller jeg kan friste med sjokoladesnurrer eller klassiske kanelsnurrer med speltmel. 
Sjokoladeboller
Enkle boller med sjokoladebiter.

Ha en riktig så god tirsdag og en fantastisk påske :grin: Nyt dagene og ta vare på de du er glad i. 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Kamramellene dine er blitt en favoritt her I huset. Både mann og barn liker de. God påsek Kristine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg