APRIL

Hei og god mandagsmorgen. Håper du har hatt en fin helg  ♥ Jeg har brukt helgen til å være sosial , slappe av og ta det helt med ro. Det var det jeg trengte disse dagene. Nå er jeg uthvilt og skikkelig klar for mandag. Er du?

Denne måneden er jeg litt sent ute med månedens oppsummering, men bedre sent enn aldri, er det ikke? Her kommer i hvert fall oppsummeringen av april.

Beste matnyhet i april
Det var tacotilbud på Meny i midten av april og jeg slo til med diverse tacotilbud som jeg ikke hadde smakt før. Alle disse dippene og chipsene var gode, men jeg må spesielt trekke frem tortilla chipsen med bacon jack cheese. Fy søren så god. Denne er blitt en gjenganger i min handlekurv.

Tipsene fra april
Jeg tipset dere blant annet om hvordan du kan få best mulig effekt av hjemmetreningen, ting jeg har lært i mine tretti år. Jeg snakket også litt om det å gå på en smell og å overspise. Noe mange kjente seg igjen i.

Min trening i april
Ja, for å være helt ærlig har jeg ikke trent spesielt mye i april. Dørstokkmilen har vært så lang. Jeg savner skikkelig å dra et sted å trene og ikke trene hjemme. Jeg tror jeg gjennomsnittlig har trent 2 ganger i uken. De siste to ukene har jeg heldigvis kommet i litt bedre rutiner og fått til 3 -4 økter i uken. Da føler jeg meg så mye bedre. Jeg blir rett og slett et bedre menneske når jeg trener jevnlig. Jeg må også trekke frem et magisk treningsøyeblikk i midten av april da jeg tok årets første pull ups. Yes, årets første! På grunn av mageoperasjonene, har det vært en del ting jeg ikke har kunnet gjøre, deriblant pull ups. Gleden var helt ubeskrivelig stor når jeg tok pull ups igjen. Som du ser over, kom tårene. Gledes tårer vel og merke. Herlighet for en fantastisk følelse!

Det mest spennende prosjektet i april
Maling og fiksing av min nye leilighet. Jeg stortrives med å male, fikse og ordne og jeg tror det blir så bra! Selv om det er mye jeg har lyst til å gjøre over lengre tid, som å skifte gulv, skifte benkeplate, og lignende, gjør jeg det enkle nå til og begynne med, og kommer så til å bruke litt tid på å bo meg inn og virkelig finne ut hav jeg vil. Så fort jeg har malt og kommet meg sånn delvis i hus, skal jeg vise dere resultatet. Jeg gleder meg!

Antrekket jeg har gått mest i april
Det føles som det antrekket jeg har gått mest i er fult smittevernutstyr. Det er nok ikke det, med tenke på at jeg ikke er på jobb døgnet rundt, men jeg har likevel hatt på meg smittevernutstyr relativt mye av april. Jeg kan love deg at det er ganske varmt og klamt under her.

Den beste maten i april
Vanskelig å velge. Jeg må trekke frem cassoulet og hamburger quesedilla. Begge disse er blitt to favoritter som jeg har laget flere ganger.

Hjemmetreningen i april
Jeg har blitt sakte men sikkert mer venn med hjemmetreningen. For all del, jeg savner fortsatt ordentlig tung styrketrening veldig, men jeg blir mer og mer komfortable med å trene hjemme. I april har jeg blant annet delt en hjemmeøkt uten utstyr, en anderledes kondisjonsøkt, tre favorittøvelser med bootyband, en kondisjonsøkt i trappen og en minuttøkt.

Baksten i april
Saftig appelsinkake med sjokoladekake er min soleklare favoritt. Denne er skikkelig saftig og god. Dropper du appelsinsaften, vil du få en vaniljekake med deilig sjokoladeglasur, for deg som ikke er så fan av appelsinkake. Jeg må også trekke frem sjokoladekjeksene med sjokoladekrem. Disse er enkle og veldig gode for en som er glad i sjokolade.

Det var oppesumringen av april. Da er det bare å fortsette med mai, vårfølelsen og tanken på at vi er et skritt nærmere sommer. Deilig!
Ha en super mandag!

 

Kristine  ♥

8 kommentarer
    1. Beate
      Ja, det vet du jo alt om. En blir på en måte et bedre menneske med trenig.
      Jeg sender opp litt solskinn og vårfølelse til Trøndelag. Håper det når frem <3
      God klem til deg. Og tusen takk for at du er så fantastisk hyggelig. Det betyr mye <3 🙂

    2. Hørtes skikkelig god ut den chipsen! Mmm! 😉 Bra du har klart å trappe opp litt på treningen. Det gjør så mye for mestringsfølelsen, og velvære! Treningsglede er det beste som finnes i mine øyne! 😀 Åhhh! Vet du, jeg lengter SÅ etter litt varme nå! Her i Trøndelag har vi hatt en så sur og kald April og Mai til nå! Helt drøyt dårlig! Og enda en uke (minst) fremover preges av det… Altså under 10 grader konstant, og regn! Snødde i går! Usssj! Haha! Gi meg sooool! Ha en flott dag, fine deg! Du er så dyktig på så mye! Husk det! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg