FEBRUAR

Februar er en måned som har vært preget av mageoperasjonene i januar og mye venting. Måneden startet tungt og kjipt, men den avsluttet helt fantastisk! Her er en oppsummering av februar.

De to beste øyeblikkene i februar
Det største var helt klart da jeg fikk beskjed om at jeg ikke har kreft, men at veksten i buken min dreide seg om cyster.  For en enorm lettelse. Det var rett og slett ubeskrivelig. Øyeblikk nummer to var da jeg kjøpte drømmeleiligheten. Her har jeg virkelig hatt flaks, for et minutt etter at mitt bud gikk ut, kom det et høyere bud. Jeg gleder meg så enormt til å flytte om bare seks dager!

Den beste hjemmelagde snoopen i februar
De enkle hjemmelagde snickersbitene er så gode. Disse er helt klart den beste snoppen jeg har spist i februar.

Min mest spiste middag i februar
Hjemmelaget sweet and sour kyllingwok er noe jeg har laget mye i februar. Det er raskt, skikkelig godt og veldig sunt. I tillegg kan jeg lage en stor porsjon når jeg først lager, og varme opp dagen etter. Vegetarisk enchiladaform kommer på en god andreplass, mens rask kremet kyllingpasta også er en middag som jeg må trekke frem. Raks, sunn og god. 

Det mest lese innlegget i frebruar
Jeg har ikke kreft er soleklart det mest leste innlegget i februar. Jeg blir fortsatt rørt etter alle tilbakemeldingene jeg fikk etter dette innlegget.

Mine favoritt matnyheter i februar
Nocco Raspberry blast og Dream Frappe delight er to matnyheter som har kommet rett inn på må-ha listen min over matvarer. Jeg er glad i Nocco og Rasberry blast tror jeg blir min absolutte favorittsmak! Når det kommer til isen, har den en god kremet iskonsistens og god smak, til tross at det er en lett variant.

En selfie fra februar
Dette bilde er tatt fra min siste runde på sykehuset 20 februar. Jeg husker øyeblikket hvor jeg tok bildet. Jeg var så lei, men samtidig forsøkte jeg å være positiv. Jeg å fokusere på at jeg er takknemlig for det fantastiske helsevesenet vi har i Norge og all hjelpen jeg har fått. Nå krysser jeg fingrene for at det blir lenge til neste gang jeg trer inn i sykehusskjorten. 

Favorittserien i februar
The stranger på Netflix. Dette er en litt annerledes drama, mystery, thriller som jeg likte veldig godt. På mørke februarkvelder har jeg sittet godt under et pledd og kost meg med denne serien. 

Den beste baksten i ferbuar
Bananbrød med rosiner. Dette blir så saftig og godt, og minner i grunn litt om rosinboller. En oppskrift jeg har bokmerket selv. Disse chocolate chip cookie dough muffinsene, er også super gode, og en oppskrift jeg vil anbefale å teste.

Min trening i februar
I februar begynte jeg endelig å trene igjen etter å ikke ha trent på flere uker grunnet mageoperasjonene. Jeg skrev et innlegg om hva jeg tenker om å ikke trene over en så lang periode. Det kan du lese her. Min trening i februar har bestått av lett trening med egen kroppsvekt. De siste tre ukene, har jeg hatt 3 fullkroppsøkter i uken, hvor jeg har brukt strikk eller egen kropp når jeg trener.

Februar’s treningstips.
Jeg skrev et innlegg om hvordan du velger de riktige treningsøvelsene, og hvordan du setter opp din egen fullkorppsøkt. Jeg har også delt en intervalløkt.  Du finner ukens intervaller i uke 7 her. Her kan du se spillelisten fra februar.

Deres mest lagde oppskrift i februar
Proteinrikt pannebrød er en oppskrift flere av dere har prøvd og sendt meg bilde av. Dette brødet har blitt en matpakkefavoritt hos flere!

Den hyggligste og beste lunsjen i februar
Midt i måneden hadde jeg besøk av en venninne som laget fruktsalt med deilig topping til meg. Fruktsalat er noe jeg aldri lager, men det er jo så godt! Her hadde vi ananas, banan, druer, kiwi, appelsin, pære og eple. Toppingen vi brukte var proteinpudding i vaniljesmak, chiafrø, cashewnøtter og kakaonibs.

 

Kristine  ♥

8 kommentarer
    1. Beate
      Å, så herlig å høre! Ananas er jo så godt. Spesielt når den er skikkelig saftig og søt.
      Ja, nå går det bare oppover. Håper det gjør det hos deg også <3

    2. Jeg er stor fan av disse innleggene! 😀 Åh, fikk så lyst på ananas nå, haha! Hærregud, så bra at leiligheten ble din altså! Og ikke minst at det endte godt med magen din! <3 Nå går det oppover, Kristine!!! Yeeei! Stor klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg