JULI’S

Juli har vært en fiiiin måned med mange i’er. Jeg vet ikke med dere, men sommer, sol, varme og lysere dager gjør noe med meg. Måneden har blitt fylt med mye jobb, en liten ferieuke, masse sosialt, bading, god mat, trening og hygge. Her er en oppsummering av juli.

Juli’s beste dager
Vel, egentlig alle dagene i juli har vært fine dag. Jeg vet ikke med dere, men livet generelt er ti ganger bedre om sommeren enn hva det er om vinteren. Selv om jeg har vært i full jobb tre av fire uker denne måneden, har jeg nytt hvert ledige øyeblikk og virkelig kost meg stort sett hele måneden.

Juli’s serie
Jeg begynte å se på Another life på Netflix omtrent midt i juli. Det er flaut å si det, men det tok meg ikke mer enn 6 dager før jeg hadde sett ferdig hele serien! Trenger du noe å gjøre på en regnværsdag, har du en serie der.

Juli’s trening
For syv – åtte uker siden ødela jeg kneet mitt. Det har gjort at treningen mitt har blitt litt annerledes og det har blitt mye fokus på overkropp og så og si ingen kondisjonstrening da kneet ikke skal belastes. Det positive med et ødelagt kne, er at jeg blir ekstra god på alt med overkropp. Jeg tok blant annet ny rekord i chins med 20 kilo ekstra i beltet. Det er jeg stolt av! Jeg skrev også litt og min trening i sommermåneden her og delte en økt med dere her.

Juli’s favoritt bakst
Jeg må si ananasisen. Den er så enkelt og god. Eller denne sjokolade- og vaniljeiskaken. For ikke å snakke om den doble sjokolademoussen. Altså, alt med sjokolade og jeg er solgt!

Juli’s treningstips til dere
Jeg delte blant annet en treningsøkt fra jeg var på fjellet, her, som du kan gjøre ute, inne, på ferie eller på treningssenteret. Eller om du vil teste stakeintervaller, har jeg en økt du kan prøve her. Trenger du noen inspirerende qoutes, har jeg noen qoutes som kanskje kan få deg til å trekke på smilebåndet her.

Juli’s mest behagelige dager
Fem deilige dager på fjellet. Nesten helt uten telefon og sosiale medier, bare kos, hygge og tilstedeværelse. Utrolig deilig. Det gjorde virkelig godt for både kropp og sjel. Jeg og Kasper, hunden på bildet, storkoste oss!

Juli’s favorittoppskrift hos dere
Jeg har allerede mottatt flere snaps og instabilder av at dere har prøvd den proteinrike mikrokaken jeg la ut oppskriften på tidligere i uken. Det er så gøy å se dere lage oppskriftene. Tusen takk.

Juli’s mest spiste
Havregrøt. Eller salat. Is. Eller grillmat. Jeg er litt usikker. Det har gått mye i disse fire tingene den siste måneden. Jeg er på havregrøt kjøret om dagen og synes havregrøt er knall godt. Det samme med salat. En salat med masse godt i er er noe jeg ikke kan få nok av når det er varmt. Og grilling, gjerne med is til dessert, vil jeg helst ha hver dag. Du kan jo grille hele middagen! Og hvem kan ikke si nei til is når det er opp mot tredve grader? Jeg kan i hvert fall ikke det!

Juli’s mest magiske natt
Da jeg sov i hengekøye. Det er en helt vidunderlig opplevelse å sove under åpen himmel. Jeg gav dere også noen tips om du vil prøve å sove i hengekøye.

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg