NOVEMBER’S

November, ja, hvor skal jeg start? Med en helt fantastisk uke i Miami etterfulgt av seks dager i New York, har november virkelig gjort inntrykk for resten av livet.  Jeg har skapt opplevelser og minner som jeg aldri vil glemme. For en måned! Ellers har det selvfølgelig også blitt matlaging og trening.

Her er en oppsummering av november. 

November’s selfie
På vei til Gardermoen i skrekkblandet fryd. Å reise alene gjør meg alltid smånervøs og gir meg sommerfugler i magen, men samtidig er gleden over å besøke USA så stor at jeg føler meg helt i ekstase. Nå i ettertid kan jeg si at turen absolutt innfridde alle forventninger!

November’s treningstips
Jeg kom med noen viktige tips til treningsreisen og jeg skrev litt om hvor mange repetisjoner som skal til for å få best effekt av treningen. Jeg viste dere også hva jeg har i treningsbaggen, og vil du ha ny musikk finner du spillelisten i november her.

November’s deiligste vær
Altså, det blir jo soleklart Miami. 30 varmegrader og sol! Jeg er jo et sommermenneske og jeg kunne ikke hatt det bedre. Jeg har ikke vært mer enn to uker i Norge og jeg er allerede lei vinteren. Kanskje jeg må flytte til varmere strøk?

November’s ut av komfortsonen
Selv om jeg har reist alene før, føles det fortsatt skummelt å skulle reise alene. I hvert fall når det er så lenge som to uker og så langt unna trygge Norge som Miami og New York. Det er ut av komfortsonen, men jeg er utrolig takknemlig for at jeg har gutts i magen og tørr å gjøre det! Det møter jo en del reaksjoner. Jeg har fått høre alt fra ‘har du ingen venner?‘ til ‘så tøff du er!‘. Jeg følger hjerte mitt og og gjøre det som jeg tror gir meg mest glede i lengden. Å oppleve nye steder gir meg enormt mye, samtidig som jeg vokser mentalt på en slik tur. Det er verdt å gå ut av komfortsonen for!

November’s mest spiste
Lomper! Jeg har vært litt lei matlaging. På ferie ble det selvfølgelig mye mat ute på restauranter, men her hjemme har det gått veldig mye i lomper. Lomper med egg, tomat, smørost og litt salt, og lomper med ost og skinke er det som går igjen. Det er enkelt, godt, sunt og gir masse næring. Når det gjelder lompene med ost og skinke, er det viktig at det er en blanding av parmesan og Jarlsbergost. Så har jeg lompene 20 sekunder i mikroen før jeg spiser de. Det er godt det!

November’s koseligste
I New York besøkte jeg en av mine beste venninner, Rebekka. Det var ren gjensynsglede! Jeg har full forståelse for at hun ønsker å by i New York, men jeg savner henne her hjemme i Oslo. Da var det utrolig koselig å ha noen dager sammen. Nå gleder jeg meg allerede til hun kommer hjem til jul. 

November’s trening
Ettersom jeg var to uker på ferie, har det blitt noe mindre trening enn ellers denne måneden. Jeg tok meg et par økter på ferie, men det ble mindre enn om jeg hadde vært hjemme. Jeg elsker jo å trene, så trening hører med uansett hvor jeg er i verden! I Miami gjorde jeg en full treningsøkt på stranden. Denne kan gjøres hjemme i stuen, på stranden, i skogen, på treningssenteret, ja egentlig hvor som helst. Ellers har det blitt en kondisjonsøkt denne måneden og en del fullkropps styrkeøkter. Her kan du se en lett styrkeøkt, her har jeg delt en fullkroppsøkt og her kan du se en intervalløkten jeg gjennomførte.

November’s beste middag
Cajun kylling pasta. Denne alt i ett gryten er både super enkel og super god. En soleklar favoritt! Jeg må også skryte litt av denne skikkelig gode hamburgeren med sprø sellerirotfries. En burger blir jo aldri feil!

November’s mest spilte på øret
A Girls Gotta Eat. Love, love love denne podcasten! Jeg ler høyt når jeg hører på den! Dette er en skikkelig jentepodcast hvor de er veldig åpne om deres ekte liv, dateing og alt som hører med. De er ikke alltid politisk korrekt, men det er det jeg digger med denne podcasten. De er bare ærlige og herlige!

November’s herligste uke
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg vil si uken i Miami eller uken i New York, for begge disse ukene var helt fantastiske! Ettersom Miami fikk november’s beste vær, får New York ta denne. New York er virkelig byen som aldri sover! Smilet mitt i kombinasjon med hjertene på veggen sier sitt. Jeg virkelig storkoste meg!

November’s beste sjokolade
Melkesjokoladen med pepperkakesmak. Nam! Tusen takk for at du anbefalte meg denne Beate. Jeg bare elsker når dere blogglesere tipser meg. Dere inspirerer meg stadig og det er jeg evig takknemlig for!

November’s favoritt kake
Denne fantastisk gode brownien. Nam, sier jeg bare. Den er minst like god som den ser ut! Disse M&M blondiesene er også veldig gode, og om vil du ha en skikkelig digg sjokoladekake for en person må du prøve denne sjokoladekaken med vaniljeglasur.

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Anna
      Jeg vet det. Hihi 🙂 Får den kommentaren på hver eneste innlegg, så jeg har bare fortsatt med det fordi det er blitt min greie 🙂

    2. Hei. På norsk er det “Novembers”, ikke “November’s”. Vi bruker bare apostrof når det er snakk om f. eks. noe som ender på s, som måneden mars. Å skrive “Mars’ mest leste” blir grammatisk riktig. Til info.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg