MAI’S

Vi er kommet til sjette juni allerede og sommeren er offisielt i gang. Mai var en fin måned og jeg kjenner allerede at juni blir enda bedre. Humøret, energien og livet generelt, stiger i betraktelig nå som det blir varmere og lysere! Er det flere som gleder seg over juni?

Her er en oppsummering fra mai.

Mai’s beste følelse
Trenger jeg å si mer. Det bildet her sier vel sitt. Å gjennomføre Barskingen føltes rimelig fantastisk! Her trår jeg over målstreken og er superstolt, glad og fornøyd over meg selv!

Mai’strening
Mai har bestått av mye forskjellig. Ettersom jeg skulle løpe Barskingen begynte jeg å løpe litt igjen etter å ha så og si ikke løpt noe i vinter. Jeg forsøkte å ha en intervalløkt i uken og supplere med styrkeøkter. Jeg delte en benøkt som du kan se her. Jeg hadde også mitt første møte med skillmill og løp bakkeintervaller.

Mai’s favorittmiddag
Revet kylling. Denne oppskriften er bare så god. Jeg må også skryte av tacogratengen. Hvem liker vel ikke taco? Og denne gratengen med en kremet ostesaus på toppen er en fest i munnen! For en enklere og god middag kan jeg friste med blant annet thai fiskekaker og noe jeg tørr påstå er den beste lompepizzaen.

Mai’s treningstips
Jeg tipset dere blant annet om markløft med strikk, som er blitt en favorittrumpeøvelse. Jeg gav dere to gode øvelser for bakside skuldre, og kom med noen retningslinjer til hvordan du kan bygge rumpe.

Mai’s mest likte instagrambilde
Et svett og fornøyd smil etter en treningsøkt. Trening får si og si alltid frem et smil rundt munnen min!

Mai’s mest leste innlegg
Jeg tok en runde om myten om fettforbrenningssonen og hvordan man trener kondsisjonstrening for fettforbrenning. Dette innlegget har blitt godt likt og lest av mange. Mine tips til bedre selvfølelse er også et innlegg som jeg har fått mange tilbakemeldinger på.

Mai’s beste søtsak
Cookie muffinsene er utrolig safte og gode, og er den oppskriften jeg har fått mest tilbakemeldinger fra dere om. Jeg må slå et slag for smoothieskålen. Denne minner nesten om iskrem og er super god!

Mai’s mest spilte sang
Denne måneden har det blitt mye assortert på øret. Jeg tror den sang som har gått igjen mest er High On Emotion av Sultan + Shepard. Denne sangen gjør meg både gira og glad!

Jeg er allerede godt i gang med å ta juni med storm. Dette blir en skikkelig bra måned. Jeg føler det på meg!


Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Camilla
      Så utrolig gøy både at du har funnet veien hit og at du løp Barskingen 🙂 Det er den beste følelsen altså. Da er det viktig at du klapper deg selv på skulderen og tar vare på den gode følelse.
      Tusen takk. Håper du følger med fremover. Ha en herlig søndag 🙂

    2. Jeg var med på Barskingen for første gang i år og jeg er så enig med deg! Tror aldri jeg har vært så overrasket og stolt over egen prestasjon!
      Kom over bloggen din for bare noen dager siden og jeg må si: I LOVE IT!
      Takk! Hilsen ny fast følger!

    3. Det øverste bildet av deg var herlig. Her ser det ut som om du har skikkelig seiersglede =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg