MARS’S

God morgen dere ♥ Andre april allerede! Er det flere enn meg som synes dagene går fryktelig fort for tiden? Jeg synes mars akkurat har startet! Uansett, mars er over og april er i gang. Her kommer en oppsummering av mars.

Mars’s gleder
Ja, hvor skal jeg starte og hva skal jeg si? Jeg er virkelig på go’foten om dagen og finner generelt gleder i det meste. Livet er ganske så bra egentlig og jeg føler meg utrolig heldig! På fredag var jeg på The Well og koste meg med en gjeng hyggelige mennesker. Det var en av de større gledene fra mars. Ellers har jeg gledet meg mye over solen og vårfølelsen som har vært de siste ukene. Ikke minst at dagene blir lengre, at blomstene begynner å titte frem og at det ikke lenger er minusgrader ute. Vi går en fin tid i møte altså!

Mars’s trening
Jeg har kost meg enormt mye med treningen i mars. Det har ikke vært de tyngste økene, men trening har vært ene og alene gledefylt, hvor jeg virkelig har satt pris på hvert eneste minutt! Jeg tror kanskje det faktumet at jeg ikke har kunnet trene tungt og med høy intensitet, har fått meg til å innse hvor heldig jeg er som faktisk kan bruke kroppen min og som kan bevege meg. Det er ikke alle som kan det! Du kan se en fullkroppsøkt her, mitt to -splitt program her. og en fullkroppsøkt med kettlebells her. Jeg skrev også et innlegg om hvorfor jeg trener som jeg gjør og hva som er min drivkraft.

Mars’s mest spiste middag
Tikka masala er uten tvil min favoritt. Jeg rett og slett elsker tikka! Jeg laget en kjempe stor porsjon når jeg først laget den tidligere i måneden og frøs sausen ned i porsjoner. Så jeg har hatt tikka titt og ofte i mars. Jeg må også slå et slag for søtpotetvaflene. Disse har jeg fått så mange gode tilbakemeldinger om fra dere. Jeg setter så enormt pris på når dere sender meg bilder av oppskrifter dere tester. Tusen takk ♥ Jeg har også laget en del ovnsbakt tacokylling. Denne er super enkel og perfekt til matpakken dagen etterpå.

Mars’s treningstips
Jeg gav dere noen tips til pull ups og chins og push ups, samt at jeg tipset om en intervalløkt på romaskin og min spilleliste. Den er jo fast hver måned!

Mars’s favoritt bakst
Enkle brownie muffins. Fordi jeg elsker sjokolade. Og disse brownie muffinsene var farlig gode! Sitronostekaken er også en kake jeg synes er veldig smakfull. Det er noe med kombinasjonen av syrlig og søtt som blir skikkelig godt!

Mars’s mest spennende prosjekt
Jeg har, som jeg nevnte på søndag, begynt å jobbe i ElitePT. Min første arbeidsdag var i midten av mars, men jeg startet med et få antall kunder uten å gå offentlig om den nye jobben, slik at jeg kunne sette meg inn i alle programmer og bruke ekstra god tid i begynnelsen. Det har vært utrolig spennende så langt. Jeg er i mitt ess når jeg sitter der foran pcen, med en kaffekopp i hånden og chatter med mine kunder, svarer på spørsmål og hjelper dem på veien mot sine mål. Det gir meg masse motivasjon å kunne gi av meg selv på denne måten. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Nå er det bare å fortsette april i samme fotspor. Jeg håper denne måneden blir god for deg og dine.

 

Kristine  ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg