OKTOBER

Den beste middagen i oktober
Jeg må si denne proteinrike og supergode pizzaen med vegetarisk topping. Den ble magisk! Jeg har også fått flere gode tilbakemeldinger på denne pizzaen. I tillegg må jeg legge til frisk og god koreansk taco – fordi taco aldri blir feil, og en real høstgrytefavoritt – gode gryteretter er så godt på denne årstiden.Den nye persen i oktober
Midt i oktober var jeg strålende fornøyd da jeg satte ny personlig rekord i chins med 4 repetisjoner med 20 kilo ekstra i beltet. Da jeg en drøy uke senere klarte 5 repetisjoner med samme vekt, var jeg helt i ekstase, les mer her. Herlighet så deilig det er når man er i godsonen, føler seg sterk, pigg og rett og slett bra!

Det mest leste innlegget i oktober
En typisk Kristine dag, hvor jeg tok dere med på min dag, hva jeg spiste, gjorde og trente. Jeg vet at det er veldig mange der ute som er opptatt av hva andre gjør og sammenligner seg selv opp mot andre. Jeg har selv vært der. Husk å bruke ting du ser i sosiale medier, til inspirasjon og ikke til sammenligning. Hvordan min dag er, betyr ikke at din dag skal være lik.

Treningstipsene i oktober
Jeg delte tre annerledes kondisjonsøkter og tre favoritt mageøvelser. Spillelisten i oktober finner du her.

En selfie i oktober
En vanlig selfie som ikke har noe med trening og mat å gjøre!

Deres mest lagde oppskrift i okotober
Enkle, proteinrike glutenfrie pizzahorn er den oppskriften jeg har fått flest tilbakemeldinger på og som ser ut til at har falt mest i smak hos dere. Ikke rart, for denne er god. Gode gulrot vafler og har jeg så sett at noen av dere har laget. Det varmer virkelig sjelen min når dere lager oppskriftene mine eller trener treningsøktene jeg legger ut. Takk. 

Min trening i oktober
Oktober har vært en skikkelig sosete treningsmåned. Jeg har trent jevnlig, fordi det ligger i min natur og jeg elsker trening, men det har ikke vært noe system eller oversikt. Jeg har kjent etter på dagsform og treningslyst, og gjort akkurat det jeg føler for. Crossfitten har jeg falt helt ut av. Jeg har ikke vært der på seks uker! Skjerpings Kristine! For november er virkelig målet å begynne med crossfitt igjen!! Det er kjedelig å betale så mye penger og ikke bruke tilbudet. I tillegg er jo crossfit super moro. Det er bare det at det føles litt tiltak å skulle dra dit. Crossfit senteret er nemlig mye lenger unna enn treningssenteret. Min trening i oktober har derfor bestått av styrketrening. Her kan du se en av styrkeøktene mine og her har jeg delt en onsdagsøkt med kettlebells.

Favorittbaksten fra oktober
Super enkelt og saftig sjokoladekake. Denne er enkel og skikkelig god. En favoritt som vil falle i smak hos alle!

Et nydelig bilde fra oktober
Solen i løvet. Jeg elsker å stoppe opp når jeg ser noe vakkert, slik som dette. I en hektisk hverdag er det så viktig å ta seg tid til å bare nyte en gang i blant. Bare være her og nå. Når jeg så dette, var jeg på vei til jobb. Likevel stoppet jeg opp et drøyt minutt, bare beundret fargene og solen, før jeg så gikk videre. Det blir som en slags meditasjon. Det gjør noe med deg innvendig!

Det mest spiste fra oktober
Min smoothiebowl og godt brød med ost og honning er soleklart det jeg har spist mest av. Brød eller knekkebrød med ost, som brie eller blåmuggost, toppet honning, er min daglige lille treat. Jeg må ha minst en skive. Jeg synes faktis det er langt bedre enn sjokolade! Og smoothiebowlen min tror jeg at jeg har spist  seks av syv dager i uken i hele oktober. Jeg bare elsker denne smoothiebollen. De siste dagene har jeg synes den har vært litt kald, så det spørs om jeg ikke må bytte ut denne med noe varmere snart. Har du noen forslag?

Det var en oppsummering i oktober. Nå vil jeg bare ha desember! Jeg vet vi skal forsøke å leve i nuet, her og nå, og det er også noe jeg er veldig opptatt av, men akkurat november vil jeg at november bare skal forsvinne. Jeg vil ha desember, lukten av pepperkaker, julelys, grantre og den magiske stemningen. Er det flere som gleder seg til jul? Før den tiden, skal jeg gjøre så godt jeg kan for at november blir en bra måned. Håper du gjør det samme.


Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Den havregrøten din med en del havregryn og en del risgryn. Den er SÅ god! Og deilig varm grøt på en novemberkveld er jo ikke feil 😀

    2. Fine deg! Åhhh, ja, jeg gleder meg sååå til jul! Hehe! 😉 Men ja, let’s make November as great as we can! 😉 Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg