OKTOBER’S

Ny måned betyr, som vanlig, en liten oppsummering fra forbigående måned. Jeg skal ikke skryte på meg at oktober har vært en helt fantastisk måned, men den har så absolutt ikke vært dårlig. Det har vært en sånn midt på treet måned med mye jobb, samt innslag av trening, mat, sosialt og livet generelt.

Oktober’s beste middag
Helt klart den innbakte burgeren. Hamburger, egg, ost og sprø innpakning blir jo ikke feil! Tacogryten er også en favoritt. Denne har jeg laget flere ganger. Oppskriften er også super å lage i store porsjoner så jeg har mat til flere måltider. Jeg må også skryte av den hvite lompepizzaen med fiken. Holymoly. Det er lompepizza til et nytt nivå!

Oktober’s mest likte instragrambilde
En svett og happy Kristine etter en styrkeøkt.

Oktober’s treningstips
Jeg delte noen tips når det kommer til boksbøy. En øvelse jeg er blitt veldig glad i og som jeg mener mange burde gjøre. Jeg tipset også om delt en litt annerledes intervalløkt her.

Oktober’s musikk
Jeg har hørt mye på Sam Hunts album Montevallo. Det er egentlig ikke helt min type musikk, så jeg vet ikke hvorfor jeg har falt for disse låtene. Det er county med en avslappet tvist. Perfekt for høstkos.

Oktober’s mest likte innlegg
Da jeg fortalte om mitt mål om å gå opp i vekt fikk jeg en haug av tilbakemeldinger. Det er både rørende og moro å se at flere er i samme båt som meg. Jeg håper vi kan inspirere hverandre. Og selv om målet ditt ikke er å gå opp i vekt, handler det jo ikke bare om å gå opp i vekt. Det handler om å sette seg et mål å følge det. Det er noe alle kan relatere til. Jeg har også fått mange hyggelige tilbakemeldinger på innlegget angående hva jeg gjør for å gå opp i vekt. Innlegget hva skal jeg spise, var det også mange av dere som likte.

Oktober’s favoritt bakst
Deres favoritt er boller med sjokoladekrem. Disse er enkle, saftige og veldig gode. Og jeg har fått gode tilbakemeldinger av et par av dere som har prøvd oppskriften. Min favoritt er nok chocolate chip kaken eller de proteinrike sjokolademuffinsene med peanøttkjerne.

Oktobers’ trening
Jeg trener og storkoser meg med fullkroppstrening for tiden. Denne måneden har fokuset vært styrketrening. Jeg har kun hatt en kondisjonsøkt hele måneden! Det er intervalløkten jeg delte her. Nå nyter jeg fullkroppsøktene mine og gleden ved trening. Du kan se en av mine fullkroppsøkter her og her.

Oktober’s mest spiste
Favorittgrøten. Den er bare så god! Og norske epler. Jeg elsker de sure og gode norske eplene og må ha minst et par om dagen nå som de er på topp!

Oktober’s koseligste
Jeg tok to dager på hytte forrige helg. Da tente jeg i peisen og drakk kakao mens jeg satt innpakket i et pledd. Det var skikkelig koselig. Jeg bare elsker fyr i peisen. Knitringen, varmen, lukten, ja alt!

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg