SEPTEMBER’S

Første dag i ny måned. Velkommen skal du være oktober! Har du hatt en fin start på måneden? Håper det. Dagen min har ikke vært av den mest spennende sorten, den har i grunn sett slik ut; spiste, jobbe med online pt-kunder, trene, ta med lunsjen ut å spise i solen, og nå befinner jeg meg på jobb resten av kvelden. Men dagen har absolutt vært bra. Solen skinner og jeg hadde en skikkelig bra treningsøkt. Da er jeg fornøyd!

Over til noe annet, nemlig forrige måned. Her kommer en oppsummering fra september.

September’s mest likte instagrambilde
Denne harryfleksen her. Hihi… Trenger jeg egentlig skrive noe her. Bildet sier jo sitt!

 

Septembers’s trening
Det har så og si blitt kun styrketrening denne måneden. Jeg har vel hatt en kondisjonsøkt, og det er denne sykkelintervallen. Jeg er i en fase hvor jeg forsøker å ha full fokus på styrke. For å sprite opp styrkeøktene, har jeg gjort noen tvister på et par av øktene mine. Jeg har avsluttet en økt med battle ropes, jeg har gjort  en EMOM og i går avsluttet jeg styrkeøkten med en AMRAP med D-ball over shoulder.

September’s bakst
Kanelsnurrene er helt klart den oppskriften jeg har fått mest tilbakemeldinger på. Og det skjønner jeg godt, for de er virkelig super gode! Enkle frokostmuffins har jeg også fått et par snap (@kristine_aure) av at dere har laget. Selv må jeg trekke frem de saftige sjokolademuffinsene, de synes jeg er utrolig gode. Og blåbærmuffins med vaniljekrem. Også denne eplekaken på fem minutter da. Mikrokake er et genialt måltid når jeg har lyst på noe søtt, så denne har jeg laget mange ganger i løpet av september.

 

September’s mest likte innlegg
Noen ganger må jeg ha godis og litt om balanse. Jeg deler jo mye sunn mat og trening her på bloggen, men det er likevel viktig for meg å få frem at jeg dropper trening av og til jeg også. Jeg spiser godis og iskrem. Jeg lever ikke bare hundre prosent “sunt” hele tiden. For å være ærlig, tror jeg ikke det hadde vært veldig sunt om jeg gjorde det. I hvert fall ikke for meg. For meg er det mye sunnere, for både kroppen og hodet, å ha en såkalt balanse.

September’s koseligste kved
Det har vært mange fine stunder i september. Jeg må trekke frem forrige lørdag hvor jeg var ute å koste meg med bestissen. Først var det pizza og vin på Teatro. Pizzaen på Teatro er for øvrig veldig god. En av de beste pizzastedene i Oslo etter min mening! Og etter middagen dro vi på show på Latter. Vi så Verdens beste show.

 

Treningstips
I september har jeg kommet med flere treningstips. Hvis du vil bli god i dips, skrev jeg om dips, hvorfor dette er en så bra øvelse og hva du burde gjøre. Jeg gav dere noen tips til hvordan du kan overvinne dørstokkmilen i høstmørket. Trenger du musikktips, finner du spillelisten for september her.

September’s beste middag
Oppskriften som har falt mest i smak hos dere, er vegetar quesedillanene. Og det skjønner jeg godt. En sunn middag med masse smak på kort tid. Søtpotetflatbrødet med guacamole er også blitt godt likt. Min personlige favoritt er derimot tex mex kylling og en sunnere variant av fløtegratinerte poteter. Tex mex kyllingen liker jeg veldig godt fordi den kan lages i en stor porsjon, slik at jeg har mat til flere dager. Og den er skikkelig god. Jeg har laget den tre ganger denne måneden!

 

September’s mål
Jeg setter meg ikke alltid et mål for en ny måned, men det gjorde jeg i begynnelsen av september. Da bestemte jeg meg for at jeg ville bli flinkere til å ta med matpakke igjen. Noe som hadde sklidd ut en periode. Og hvordan har det gått? Jo det har gått strålende. Jeg har hatt med matpakke på jobb hver eneste dag. En sunn, næringsrik og mettende matpakke gjør at jeg holder humør, konsentrasjon og energi på topp. Jeg skal fortsette dette i oktober.

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Beate
      Og jeg må si at jeg elsker kommentarene dine. Alltid super hyggelig å åpne kommentarfeltet når du har tittet innom. Tusen takk. Ha en strålene oktober. God klem tilbake <3

    2. Elsker disse innleggene! 😀 Å, fy sören, du er gått trent altså! Jeg digger det! GOALS til deg, Kristine! Resultater er veldig göy! Jeg ser det som en meeeget fin bonus og motivasjon! 😀 Stor klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg